Nikita konu bebeğin 2 yaş olup konuşmamasi değilmi ben konuyu da öyle anlatım benimde ikitane çocuğum var bacım görmesem konuşmam gerek duymam ben tecrübeli biriyim iki tanne çocuğum olduğu için niye anneye korku sağlığım ki konuyu açan benle girsin bu muhabete