annecibebe Zeyyyynep Bende melekler diye düşünüyorum melekte olsa insan bi tırsıyor görünmüyorlar ya sonuçta ne biliyim psikolojik olarak tüylerim diken diken olmuştu rjdjf
aymtii Zeyyyynep 9 aylık oğlum da yapıyor. Avizeye bakıyor aguluyor, gülüyor. Bazen kilitleniyor. Ben korkmuyorum ağlamıyor ya da korkmuyor çünkü. Eşimin annesi bu odada vefat etmiş. Belki onu görüyordur diyorum. Korkup ağlarsa korkabilirim ama 😅
bebeklihayatt137_ Benim kızımda 6 aylık olacak 3ayliktan beri arada sırada tavana bakıp güler bence bebeklerin genelinde var bu durum korkulacak bisey yok yatak odasında ki avize dikkatini çekiyor sa oyuzden ona odaklaniyodur surekli