Merhaba kızım 15 aylık bugünde olunca artık buraya yazmak istedim yatak odasında yatırdığım zaman ara sıra tavanda avizeye bakıp sırıtıyor sanki orada biri varmış gibi bakıyor ama dolu dolu yani sonra gülümseyip uyuyor ve bu 10 sefere yakın oldu oturma odasında falan asla böyle birşey yaşamıyoruz ama yatak odasında yattığı zaman arada oluyor yani ayağımda sallıyorum birden tavana kilitleniyor avizeye yani gülmeye başlıyor ve bakışıyor valla bi korkmadım değil yani sizce neden olabilir? Yaşayan varmı