hazal3421 zaten aileyi tanımıyoruz evet bir suçlamada değil gerçek ne şuan bilmiyoruz ama ihtimaller vardır . Bu tür olaylarda yüzde seksen aile içi veya tanıdık komşu çıkıyor . Ya çocuk görmemesi gereken bir şey görüyor ya bir intikam meselesi oluyor ya da en kötüsü biri o küçük bedene göz koyuyor . Başka ihtimall yok , normal bir kayıp olsa şimdiye kadar bulunurdu bulunmayacak bir arazi de değiller .
Mesela herkes annenin canlı yayında söylediği abiyle alakalı şeye takılmış ben ondan çok daha önce söylediği oğlumu askere bırakmadılar yakarışına takıldım 🤷♀️ Çocuğum kayıpsa o ne alaka dedim . Kendimi yerine koyarak yani .
Daha önce farklı bir olaydada acılı bir anne ekranlarda çok ağladı çok yakardı ama zaten meğer ne olduğunu biliyormuş ama söyleyememiş kadınlar baskılanıp korkutuluyor belkide öyle bir şey var . 🤷♀️ Siz yinede savunup pişman olmayın sonradan .
Kimse istemez zaten burada bu kötü senaryoların gerçekleşmesini hepimiz anneyiz ama olay dışarıdan böyle gözüküyor .