Deletedmom_1111 bu kız ilk kaybolduğu günden beri aklıma en kötü senaryolar geliyor. Gerçekten kötü bir şekilde bulunacak bunu hissediyorum ve umarım sadece saçma salak bir histir diye düşünüyorum. Bu ülke ile ilgili umudumu o kadar yitirmiş bir durumdayım ki artık sadece kızımı kimden, en yakınımdan bile nasıl koruyacağım diye düşünüyorum. Okula nasıl tek göndereceğim, arkadaşlarıyla nasıl tek başına bir yere gitmesine izin vereceğim, kendisini korumayı nasıl öğreteceğim… kafamda milyon tane soru işareti, her gün daha da artan milyon tane korku var. Cam fanusta büyütmek istiyorum çocuğu artık. Çok büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum resmen bu durumla ilgili. Umarım bir an önce bulunur yavrucak. Artık dirisinin bulunacağından şüpheliyim ama en azından ölüsü bulunsa bile çok acı çekmemiş bir halde, kimsenin dokunmadığı bir şekilde gitmiştir bu dünyadan. Küçücük bir bedene şerefsizin tekinin dokunma ihtimali kanımı donduruyor çünkü.