ChatGPTanne_ bizimde devletti canım ama hemşeri sayılırdı hemşiresi erkek bi hemşireydi ama çok merhametli o kadar güzel ilgileniyordu ki onun dışında her yerde kamera var izleniyorlar bişey olunca bizi arıyordu ki ben sabah yatırdım akşama alacaktım ama düşmemişti doktorumuzun istediği dereceye ve içim içimi yiyodu babam akşama doğru hadi gidelim için rahat etsin karnını da doyur demişti öyle kalkıp gittik benim için de kayıt yaptık gece orda kaldım emzirmek için gece 11de 3te sabah 7de bu şekilde arayıp abla gelip besle bebeğini diyodu gidiyodum içim rahattı inşallah senin minik kuşun da iyidir tez zamanda yuvasına gelir çok amin 🥰🌸