ChatGPTanne_ tabiki onlar besler merak etme benim kızıma serum yapmışlardı o da hemen topluyor ayrıca mama verirler allah korusun hiç öyle şeyler düşünme insan korkuyor biliyorum ama daha önce yaşamadığın için ne olacak bilemiyorsun ben şu an gönül rahatlığıyla söylüyorum ki hiç korkulacak bir şey yok sen güzelce bi ılık duş al sakinleş kendine iyi bak bebişin hisseder sen mutluysan o da mutlu :) ve senin sütüne de ihtiyacı var lütfen toparlan ve kızın için güçlü ol korktuğun gibi bir durum olmaz ben de çok ağladım o gün yemin ederim sanki kolumu bacağımı koparmışlar gibiydi ama şimdiki aklımla yine bir çocuğum olsa ve sarılık değeri yüksek çıksa hemen yatırın tedavi edin derim o kadar söylüyorum :) eve gelseydi o değer emzirmekle düşmezdi iyice stres olurdun o uyanmadıkça korkardın şimdi emin ellerde turp gibi gelecek kucağına :)