birbebekannesii_ gulcegrgn iyi kolunda şişlik falan da yok şu anlık huzursuslaşıyo baya calpol verin bir çay kaşığı biz verem aşısını vurdurduk hemen ardından da iki bacaktan oldu aynı gün aynı saat sizde neden ikisi aynı değil de farklı oldu
gulcegrgn birbebekannesii_ hem biz birden üç aşı istemedik hem de zaten verem aşısını sadece cuma yapıyorlarmış cuma tekrar gitcez. Bebeğiniz normale döndü mü şuanda .
birbebekannesii_ gulcegrgn evt sadece ilk gün çok huzursuzdu bir çay kaşığı calpol verdim iyi geldi 9 gün oldu bize
birbebekannesii_ tulititultitay aşıyı olunca çok ağladı o gece sabaha kadar huysuzdu sonra düzeldi çok şükür
aliecem birbebekannesii_ bence çay kasiginin ucuyla ağrı kesici şurup verin ağır gelmiş bellimi geçmiş olsun ❤️
Deletedmom_220 birbebekannesii_ ayyy şimdiden içim acıdı. Vay cocuğuma yazıııkk 🥺 ama mecbur yapışacak. Hepsini aynı anda mı vuruyorlar. Yaaa nefesi zaten bi aşıda gidiyor 🥺🥺🥺
birbebekannesii_ Deletedmom_220 valla ben o anı unuttum inan bebeğim ağlayınca nasıl oldu nasıl vuruldu o aşıları o acı çektikçe bende çektim