_YanakReisinAnnesii
Balık yağı kullanıyorduk
Oğlumun yemesi berbat durumda yemek yemediği içinde sık sık hastalanıyor
İşte gideceğim bakalım bir sıkıntı var neden böyle hastalanıyor bakılsın istiyorum artık yorulduk ikimizde
2 hafta önce hastaydı
Ve her hastalığında dirençli düşmek bilmeyen ateş oluyor
Ateş dediğim de hep 39 40 aşağısı yok düşmüyor acilde bile serum iğneyle zor düşüyor bunu da anlamıyorum her hastalıkta dirençli ateş yüksek ateş neden oluyor bilemiyorum