Emeklemek bir gelişim basamağı değil. Bebiş emeklemek zorunda değil. Kafanıza takmayın hiç☺️ Birde emekleyecek olsa bile, her bebek aynı zamanlarda aynı şeyleri yapacak diye bir şey yok. Arkadaşım bebeğiyle aramızda 22 gün var benimki daha büyük. Ama maşallah arkadaşımın bebeği birçok şeyi bizden önce yaptı😄