Bebeğim 7 aylık ve henüz emeklemiyor bir kaç arkadaşımın bebeği yavaş yavaş başladılar emeklemeye 6 aylık emekleyende oldu görünce ’aaa daha mı başlamadı emeklemeye bir doktora götürün" diyorlar geç mi kaldık ilk bebeğim ben normal olduğunu düşünüyorum ya da öyle düşünmek istiyorum sırt üstü yerde yatarken topuklarıyla kendini geri geri ittirip yukarı doğru ilerliyor ama yüz üstü yatırdığımda sinirleniyor bağırıyor ve ağlıyor