sumeyyeasellina ilk doğum yaptığımda doktorumun tavsiyesi ile bi damla kullandım ama çok işe yaradı mı bilemiyorum , sezeryan doğum yaptığım için sütümün gelmesi uzun sürdü bebeğim sarılık oldu falan o süreçte kuru dut kayısı kuruyemiş falan yemiştim , ama şimdi çok fazla su tüketiyorum günde en az 3 lt tek dikkat ettiğim o günlük yememe devam ediyorum gazlı yemekler yiyecekler hariç