5manolya1 Hayır öyle birşey yok kilosu yerinde siz rahat olun. Önemli olan olması gereken aralıkla olması. Nettende bu tablolara bakabilirsiniz veya araştırabilirsiniz direk çıkıyor zaten önemli olan sınırda veya altında olmaması gerisi önemli değil. Zaten ideal kiloda olması hareketliliği açısından da daha iyi. 4-6 ay sonrası kilo alımları yavaşlar durabilir. Diş dönemi, salya, hareketlilik başlaması vs hepsi etken. Benim 10 aylık kızım 8,5 kilo. Daha çok gösterdiği gelişimler önemli