aysukodal 15 damla çok fazla değil miii? Benim kızımda 1 yaşına basacak bu ay atak döneminde olduğundan 4-5 damla verdim iki gün üst üste dün vermedim kestim uyku öncesi rutini damlaya bağlamak istemedim bence sizde 3-4 damla verin hatta komple kesin başka rutinler oluşturun asla linç etmiyorum ama çok zorda kalmadıkça kullanmamaya özen göstermeliyiz