gokceege aysukodal doktoruna danış bi oğlum uyumadığı için bende bir iki gün denedim yok bizde hiç etki etmedi hala uyumuyor sabah 7 de kalkıyor öğlen 1 saat uyuyor ve gece 11 e kadar uyku yok… o yüzden vermiyorum
Haslanmisbrokoli aysukodal bravo valla benim kziim da oyleydi dr bile bu teshisi koyamadi. Ve damlaya kesinlikle karsi. Soz koymussunuz qma yanlis kullaniyorsunuz
aysukodal Haslanmisbrokoli dr bile derken uykusunu alıp almadığını kaç saattir uyumadığını gece ne sıklıkla uyandığını anne bilir bence doktor değil
aysukodal aysukodal teşhis koymuşsunuz derken karnı ağrıyor kulağı ağrıyor yok böbreklernde sıkıntı var gibi bir teşhis koymadım uykusuz dedim diye mi doktor teşhisi koymuş oluyorum
Nonames05 aysukodal kullanıyorum 2 aylıktan itibaren hiç bir sıkıntı olmadı arkadasımın cocugu 2 yasında 2 senedir kullanıyor denemek amaçlı bende içtim fazlaca hemde herhangi bir yan etki sersemletme vs yapmadı tamamen bitkisel
utkummm Nonames05 merhaba bebisine mi kullaniyosunuz kullaniyosaniz faydasi oldu mu kac aylikken kac damla kullandiniz
AnVN aysukodal benim ilk bebeğimin de çektiğimizi çok çeken olmamıştır diye düşünüyorum çok doktora gittim ben halsiz bitkin yemek yiyemeyen bi insana dönüşmüştüm kızımı uyutmak için her uyku da 1-2 saat çaba veriyorduk uyuduktan hep 5 dk sonra da uyanırdı park yatağımızı baş ucumuza aldık ve uyurken sallamayı öğrendik tüm gece sırayla sallardık. Emzirmeyi bıraktığım gibi de soluğu psikiyatri de aldım. Hiç bir doktor tavsiye etmemişti çok gittim bunun için çok araştırdım
busehavva KuzeyinAnnesi03 bu Melisa çayı flan normal aktarıcılardan aldığımız çaylardan demi🩵Yoksa özel olarak bebekler için falan varmı
busehavva KuzeyinAnnesi03 çok teşekkür ederim 😍oğlum 10 Aylık 3 4 çay kaşığı versem yeterli bence dimi🥰Kusura bakmayın sizi de sorgu yağmuruna tuttum,ilk çocuğum ve tecrübesizm ondan vallaha,birde tek isteğim güzel uyusun çok yoruldm cnku saat başı uyanmasndan gurbetteym de tekim çok zor valla
Prenses_annesi22 aysukodal biz kullandık uyku duzenı ıcın ama kızım uykusu gelse bagrmaya huzursuz olmaya basladı daha sonrada gece teroru yasamaya basladık 1 ay cok zor gectı bırdaha da tövbe dedm bıtkısel dıyolarda degıl yanı muhendısınoglu ıncelemıstı bakın derm zamanla sızın kontrolunde uyurlar bnde duzene soktum akşam diş fırcala banyo 9da yatak 2tane cızgı fılm hıkaye okuma ve uyku boyle uyku duzenı oldu kızımda 4 yaşında suan
MoonCrystal Ya bebek senin istersen kullanırsın o bizi ilgilendirmez ama o 3 ayda başlayan atağı %95 imiz yaşadı,yaşıyor diyebilirim . Çok yıpratıyor evet ama hiç aklıma bu damlalara başvurmak gelmedi zor olsada geçiyor bir şekilde uykuya direnmesi en azından
KuzeyinAnnesi03 busehavva 10 ml kadar verebilirsiniz biberonla canım 🥰 inşallah rahat rahat uyur . Hiç sorun değil istediğini sorabilirsin aynı yollardan geçiyoruz
milav aysukodal esrarda doğal bir şey içince kafa yapıyor her doğal şey sağlıklı değil maalesef ayrıca doktorlar önermiyor böyle damlalar