Zeynepppppp benim tek mememin ucu yoktu 1 ay sadece sağ ile emzirdim sonra sağ çok fazla yara olunca ikisini de emzirmeye başladım ilk başta hiç süt yoktu her seferinde 5-10dk boş da olsa onu veriyordum şimdi 2 buçuk aylık oldu kızım çok şükür ikisi de normal süt üretiyor hatta ilk defa geçen gün sağdım bile