Felicita kızım 6 aylıktı işe başladığımda. Önümüzdeki pazartesi de işe başlıyorum oğlum 9,5 aylık olacak. Kızım şuan 6 yaşında 2,5 yaşına kadar anneannesi baktı sonra kreşe gitti. Bende ilk günler çok üzülürdüm durmadan annemi arardım ama hiçbir zaman kötü anne olduğumu düşünmedim. Çünkü ben kendi psikolojimi düşündüğüm kadar kızımın ihtiyaçlarını,geleceğini de düşünüyordum. Evet eşim çalışıyor maaşı da gayet iyi ama neden daha iyisi olmasın. Neden çalışmaya alışmış olan annesi evde olmaktan dolayı psikolojik olarak sıkıntıda olsun dedim hep. Hatta iş yerine dinlenemeye giderdim çünkü eve gelince kızımla ilgilen yemek,bulaşık,çamaşır derken daha çok yoruluyordum. Ayrıca devamlı evde olunca mükemmel anne olunmuyor bence. Zaten çocuğun bir süre sonra arkadaş ortamına,oyun grubuna yada kreşe katılması gerekiyor. Çünkü annede baksa bakıcı da baksa bir süre sonra yetemiyor. Bizim kızımla aramızda ne güven sorunu nede bir soğukluk oluşmadı. Aksine çok anlayışlı,becerikli,kendine güvenen bir kızım var. Bence içinizi ferah tutun tüm bu süreçler geçici