Felicita evden çalışıyorum ona rağmen ihmal ettiğimi düşünüyorum ama dün arkadaşımla konuştum kendisi öğretmen ve dedikleri gerçekten içimi rahatlattı. bu arada benim kızım yarın gün kreşe gidiyor, 4 yaşında.
artık o bir birey, okula gidip gelicek onun da artık arkadaşlarıyla olma vakti geldi. sen çalışmasan da bu cocuk okula gidicekti, artık bebek değil. 7/24 sarmaş dolaş olamazsın artık o istediklerini ve istemediklerini ayırt edebilecek yaşta.
biz aslında hep bebekliklerindeki gibi mıç mıç olmak istemediğimiz için öyle hissediyoruz ama çocuklar artık bunu o kadarda çok istemiyor 🥺