caglaay rekor bende galiba😀 oğlum 3 buçuk yaşında iken ayircaktim odasını tam bu hafta ayırırım dedim o hafta deprem oldu 1 yıl korkumdan ayiramadim sonra kardeşi doğdu bu seferde kardeşim gelmezse yatmam odamda dedi yine kaldı şimdi büyük 3 ay sonra 5 yaş küçük 17 aylik oldu gece uykularının düzelmesini bekliyorum artık ayırmam lazım.