Kızlar bebeğim 6 aylık olunca odasında gece uykusu yapmasına alıştırmak istiyordum ama kalbime bir kaç zamandır deprem olursa yıkılırsa o odasında kalırsa ulaşamazsam vs gibi düşüncelere kapılıyorum engel olamıyorum ama bu şekilde yaşanmayacağını da biliyorum çok üzülüyorum aklıma sürekli bunu getirip ,sizin bu konu da fikriniz nedir bebeklerinizin odasını ayırdınız mı tevekkül etmek dışında bana ne önerirsiniz 😔