Yelda35 Gul-42 yani 6 aydır deniyoruz artık eşimle olmazsa da şükür olur sa da dedik her ay umutlandım rabbim verdi şükür 🥲
Gul-42 Yelda35 tatile gıderkende sankı böyle bırsey yazmıstın hatırlıyorum ay sevındım ısteyerek olmasına. 🥰
1sirinannesi Yelda35 Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah, bizimde 2. Planlıydı ama bende çok tedirgin olmuştum. 😅 Şimdi 22 haftalığım 2. kızım olacak. 😄
Yelda35 1sirinannesi ya çok korkuyorum bu defa kayınvalidem yanımda olamayacak çalışıyor. Annem zaten anlamaz ve artık eskisi gibi değilim anneme karşı. Tek başıma nasıl yaparım diye düşünüyorum Allah nasip ederse mayısta doğum oğlumun okulu haziranda bitecek. Tam zamanı olacak yani
1sirinannesi Yelda35 Bence yaparsınız ya zaten deneyimlisiniz, zamanla düzen oturursa daha kolay olur, zaten ilk çocuğunuz çok küçük de değil. ☺
analikizli35 Yelda35 tebrik ederim bende 2 çocuğu istiyorum cesaret edemiyorum inşallah hayırlısı olur