Beyninizikullanmakucretsizdir MiracAlpinveUmutunAnnesi başkası bu konuyla ilgili ne düşünüyor bilmiyorum ama ben bazı şeylerin işaret olduğuna inanan birisiyim 🙈 manifest gibi birşey olmuş 🤣🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Beyninizikullanmakucretsizdir Çok garip ya bari 1 tane kızım olsaydı saçlarını örseydim 😅
Beyninizikullanmakucretsizdir MiracAlpinveUmutunAnnesi belki kız torunların olur onların saçını örersin 🥹
Poncikkkk Yelda35 gözün aydın sağlıkla kucağına alırsın inşallah ilk başta biraz zor gibi geliyor ama o seni bir şklide yönlendiryor şimdi bunları hic kafana takma hamileliğn tadını çıkar karnını sürekli okşa bebeğinle konş cok güzel bişey
Yelda35 Poncikkkk oğlum şimdiden öpmeye başladı çok garip hissediyorum kimsem yok nasıl bakarım diye düşünüyorum ama rabbim sanır verir
Yelda35 Gul-42 yani 6 aydır deniyoruz artık eşimle olmazsa da şükür olur sa da dedik her ay umutlandım rabbim verdi şükür 🥲