Hayır zaten acaba neye göre seçiliyor
Anne baba çalısıyor altlarında arabada var hop seçilmiş oluyor bizlerde çocukları bakacak yok kreşe verip işe girelim diye bekliyoruz oysaki evde yok arabada yok .
Ev kira mı yazıyor evet yazıyoruz sorsana oraya kira nekadar
Maaşı soruyorlar kira miktarını sormuyorlar hayır salak saçma şeyler .
Sistem açıkları net var eve gelir gider hesapları net yapamamışlar öncelik çalışan anne babaysa bizlerde sigortalı işe girip 2 gün çalışıp kayıt yaptırsaydık neyse sinirlendim yine 😂
Adamı olan heryerde herşeyi okeyleniyor bizlerde fakirliğimizs fakirlik katıyoruz 😂