defnevedoruk evet fiyatlar böyle. Mantıklı düşününce normal bir ücret talep ediyorlar aslında. Ve bence güvenilir bir bulduktan sonra para mevzusuna pek girilmemeli, en nihayetinde çocuk emanet ediliyor ve gerçekten güvenilir birini bulmak çok zor artık. Kaçıp gidenler, bir süre sonra gelmeyenler veya çocukla ilgilenmeyenler çok fazla.