asyaasya1 Öğretmenim geçen yıl ki bakıcım bakacak yine geçen yıl 7 bin veriyordum bu yıl 14 bin istiyo bana çok geldi siz ne kadar veriyosunuz bakıcıya
Avera asyaasya1 ben 12 bine anlaştım ama yılbaşından sonra zam yapacağım, kendisi talep etmedi ama her şeye zam geliyor ben içimden gelerek artıracağım
FerideDeniz asyaasya1 haftada kaç gün, hangi saatler arasında bakacak hocam? Biz de henüz fiyatta anlaşmadık. Bana da fikir olsun.
FerideDeniz asyaasya1 boş gununuz yok değil mi? Tam gün için normal bir fiyat gibi geldi bana. Hangi şehirde siniz?
defne4 Benden 3 gün için 12bin istiyor Samsun’da çok değil mi Babaannemiz de evde olacak tek başına bakmayacak
denizse asyaasya1 yani 7 bine siz başkasının çocuğunun kahrını çekermisiniz mantık olarak önce vicdanen bunu sorgulamak gerekiyor bence istediği fiyat gayet normal piyasadaki fiyatları araştırın bir derim .
Ardenaden asyaasya1 bnce fiyat normal vla cocuk kahri 7 bine crkilmez 7 hine 2 kere markete gder sadeece bu ekonomide
Prensim_06 asyaasya1 bence çok normal benim arkadaşım komşusuna bırakıyor 17 bine bakıyor kadın Ankaradayim bu arada
eceliko asyaasya1 benim yarım gün 8 bin ve ben komşuma bırakacağım. ve ikimizinde ağzından çıkan daha aynı. başkalarından duydum daha az fiyata baktırıyorlar. ama önemli olan benim çocuğum mutlu mu, iyi bakılıyor mu. geri kalan teferruat
Fidelcee Bizim 08.00-12.40 arasi bakicinin evine gidiyor . Kahvaltıyı ben yaptırıyorum zaten . Ara ogununu kuruyemisini vs hepsini koyuyorum . 12.40ta alıyorum . 2.5 yaş uyku vs yok . Geçen yıl 4 bindi . Bu yıl 6 bin düşünüyorum