SeverusSnape hem öğretmenim hem de bu sene veliyim. Marka boya ve kalem istemeleri sizin bütçeniz için daha iyi çünkü diğer kalitesiz markalar hem düzgün boyamiyor hemde çok çabuk kırılıyor iyi bir marka alıp uzun süre kullanmak daha mantıklı. Oyun hamurlarida öyle kaliteli olanları ıslak mendile sarınca tekrar kullanılabilir hale geliyor diğerleri ya kuruyor yada eriyor hemen yapış yapış oluyor. Buzdolabı poşetinin içine tras köpüğü koyup sayı çizme etkinliği falan yapıyoruz yada üstünü ıslatan, altına kaçıran öğrencilerin kıyafetlerini koyuyoruz. Beslenme kapını çok batıran oluyor çanta batmasın diye içine falan koyuyoruz. Böyle her etkinlikte kullanılmayan çok fazla sayıya ihtiyaç duyulmayan bazı malzemeleri her öğrenciden istemek yerine genelde toplu alıp ayrı bir para topluyordum ben . Fotokopi kağıdını marka istemeleride yazıcıya uygun olanı istemişlerdir. Bazen gramaj uygun olmuyor yazıcıda kağıt sıkışıp makineyi bozuyor.