SeverusSnape
Hepsi anasınıfında kullanılan malzemeler ama buzdolabı poşetine anlam veremedim 👀
A4 kağıdı konusundada istedikleri markayı almaya özen göstermeniz çok iyi olur aslında. Çünkü bazı kağıtlar çok kötü oluyor, hiç kullanamıyoruz. Hangi markayı önerdiler bilmiyorum ama ben Copier Bond öneririm size :) Kalemler ve diğer malzemelerde marka belirtme sebeplerini bilmiyorum ama muhtemelen kalitesiz olması durumunda sene içerisinde birkaç kere masraf yapmanız gerekebilir, o yüzden belirli bir marka vardır. Tabii öğrencilerin hepsinin aynı ürünü kullanıyor oluşuda çocuklar arasında bir problem çıkarmıyordur, bu da bir sebep olabilir. Yinede farklı marka almanız durumunda çok sorun çıkaracaklarınıda zannetmiyorum. Birde bit tokası, bit rozeti gibi bitten koruyacak eşyalar edinmenizi öneririm. 🌸