Delice_zeytinn aynı süreci yaşadım ve büyükler de hep senin göğüslerin yumuşacık süt yok diyip strese sokuyorlardı ama doktor ile konuştuğumda öyle bir şey olmadığını söyledi. Bebek emdikçe bitiyor olabilir mi dedim bebek çektiği sürece süt gelirmiş sütün birikip sonra bitmesi diye bir şey yok yani. İlk haftalarda çenesi kuvvetli olmadığı için sürekli emmek ister bu sadece karnını doyurmak için de değil bazen sancısı olduğu için bazen uyku bazen stres. Sen her gak demesine emzir sonra bir düzene giriyor zaten