Palmiye1 ayağınızı çektiğinizde geri kaciyorss kavrama noktasına gelememiştir debriyaj ayarınız,
Ya da arabada sıkıntı vardır kaçamaz geri bende manuel kullanıyorum İstanbul trafiğinde,tek kullanmaya daha baslayamadim ama bildiğim bişey varsa pratikle ilerliyor, ne kadar kullanırsam okadar iyileşiyor sürüşüm
Benim eşimden hoca olurmuş efendi efendi öğretiyor sağolsun ama eşinizden öğrenemiyor stres yapıyorsanız bence bı hocadan bı kaç günlük ders alın daha pratik olur sizin için trafiğe çıkmanız