Merhaba kizlar.
Manuel ehliyetim var 11 yildir. Ama pratik sıfır. Esimle ctesi pazar calistik bos bur alanda. Ctesi dogruca kaldiramadim… pazar daha iyiydi. Hafif egimli bi alanda kaldirma dahi yaptik. Yine de icime sinmedi. Surekli pratik sart anladigim kadariyla. Ha deyince de trafige cikilacak gibi degil. Oldugum semt asiri kalabalik ve eğimli.
Bana ne önerirsiniz? Esim gunduz iste. Hani calistiracak zaman az. Cok da istiyorum.. gunduz araba evde. Kizimla tekiz. Yakinimizda gezecek yerler var. Bosu bosuna otobusle ugrasiyoruz. Otobus de kotun degil fakat boyle bi imkan varken neden kullanmiyorum diyorum.
Ne onerirsjnjz, nasil gelistirebilirim ?
Mesela yokustayiz. Kavramaya getiriyorum. Ayagimi cekiyorum hala geri kaciyor. Gaz veriyorum az daha debriyaj kaldirip gidiyorum ama anlatirken kolay o an cok panigim