zeyynepgk 4. Aydan merhaba … 50 kilo hamile kalmıştım , 58 ile doğum şu an 45 kiloyum . Bir an önce geri almak istiyorum ama emzirirken zor… diyetisyen arkadaşım emzirmek çok kalori yakıyor yemek yapmaya sürekli vaktin olmazsa yağları sıvı olarak tüket dedi. Yani işte smoothie tarzı blendler yaparak. Ama ben ona da sürekli vakit bulamadım 💔