zeyynepgk Kızlar 9. Ayımıza giricez ama emzirmek beni aşırı zayıflattı tek bir yerimden değil her yerimden resmen kilo aktı gitti napıcam kendimi çok çirkin hissediyorum her gören çok zayıflamışsın diyo
Nurce zeyynepgk nasıl oluyo bu canım ya benide aşırı kilo aldırdı. Doğumdan hemen sonra bütün kilolarım gitmişti neredeyse. Ama emzirdikçe yedim emzirdikçe yedim fazla fazla geri geldi bende 🙂↕️
Nurce gurbetteanne10 süt olsun diye değil canım çok acıktırıyor beni emzirmek ondan yiyorum. Bir anda bakmışım açlıktan elim kolum kalkmıyor.
Myc2424 Nurce kesinlikle benimde öyle süt olsun diye değil ama emzirdikten sonra içim çekiliyor kuru yemiş falan kesmiyor bayılacak gibi oluyorum
gurbetteanne10 Nurce benimde hamilelikte midem çok büyümüştü doğum yaptıktan sonra yemedim valla yoksa asla veremezdim psikolojim bozulmuştu artık inşallah sizinde gider rahatlarsınız
Nurce Myc2424 benimde öyle. E yedikçede yedikçede kilo aldım maalesef. Diyetisyene gittim bebeğin 1 yaşından sonra başlayalım dedi.
suheyla92 zeyynepgk keske beni de zayiflatsa diyen kisiler dolcak şimdi buraya biri de benim 😂😂 Muhtemelen oncesinde de zayiftiniz yani yapiniz boyle, dimi?
zeyynepgk suheyla92 aynen ama önceki halimden dahada eridim ben anlamadım duymuştum emzirmek kalori yaktırıyor diye ama bu kadar beklemiyordum 20 kg aldım hamilelikte şuan hepsinide verdim
12457 zeyynepgk kızım 13 aylık bende 47 kiloya düştüm 63 le doğum yaptım gören çok zayıflamışsın diyor aynı senin gibi bende kendimi çirkin hissediyorum ne olcak böyle iştahta yok
zeyynepgk 12457 ay sinirim bozuluyo millet şişer kilo alır iyice bizde tam tersi protein tozu aldım işe yarar inşallah