sumyson atlasbaki biz de 2 doz olarak yaptırıcaz 3.ayda bir dozu verildi 5.ayda da ikinci dozunu alıcaz. Artık çok fazla mülteci vs olduğu için biz yaptırdık ishal salgınları da arttı :(
yarenozkk atlasbaki ben yaptırmadım ama vakti gelmediği için yaptırmadım geldiği anda yaptırcam doktorum da kesinlikle yaptırmamız gerektiğini söyledi çevremde de maalesef yaptırmadığı için vefat eden bebek var 🥺
prenses_prens_Annesi atlasbaki ben kızıma yaptırmamıştim bir yaslarinda oldu ishal ateş kusma çok ağır geçmedi şükür bizim ilaçla düzeldi eltimin çocuğu da olmuştu o ağır geçirdi benimkine göre .iki aylık oğlum var yaptırsam mi bilmiyorum kaç aylıkken yapiliyo ki
elifkiz prenses_prens_Annesi benim doktorum 2. Be 4.ayda tavsiye etmişti. O şekilde yaptırdım. Ağızdan veriliyor su gibi bir şey zaten iğne değil yani