gde3845 ben hala bağlatmak istiyorum ama hastanede yatılması gerekiyormuş benim yaşadığim ilde kendi ailemden kimse yok kayınvalimde 1 saat uzaklıkta bakmaz ve baktırmamda zaten o yüzde spiral taktırcam emzirmeyi falan bırakınca 2 sene sonra falan bağlattircam Allahım isteyenlere versin şükür 2 evladım var yeter bize