Balbebek_Egemen 2018 doğumlu oğlum var ve 2.yi doğurup geldim 3 aylık ta bebişim var ve yine yeniden burdayım 😂😂
marscicegi Balbebek_Egemen Ocak doğumlu oğlum var 2018li,benim ikinci 3.5 sene önce doğmuştu ,yuvarlanıp gidiyoruz 😬
Balbebek_Egemen Egemenin_Annesi seni tanıyorum canım oğlumun adıda egemen senle postlarda yorumlaşmıştık 😂😂
Egemenin_Annesi Balbebek_Egemen Ay hadi hic hatirlayamadim ya 😅 ama ogullarimizin adinin ayni olmasi hosuma gitti 😎😎
Balbebek_Egemen Yedaarven kimse boş kalmamiş 2018 lilerden herkes bı ikilemiş sanırım manşallah 🧿🧿😂😂😂