nurlyy mommmmmmm oraya giriş yapamadım hesabımın şifresini unuttum o yüzden burdan paylaşmak durumunda kaldım
Sermec27 nurlyy inşallah ihtiyacı olan birine çıkar bende 4 kutu kalmıştı eczaneye bıraktım tanıdık eczacı raporsuz parayla alacak biri olursa ihtiyacı gerçekten varsa ona verin dedim inşallah güzel yere gitmiştir
nurlyy Sermec27 ay inşAllah tam 9 ay boyunca kullandım, son kontrolümde doktorum 30 adet daha yazdı kullanmadan ertesi gün doğum yaptım elimde kaldı atmak istemiyorum tanıdık eczanede yok belki atacaklar diye vermek istemiyorum
Sermec27 nurlyy bana da doğumdan sonra kullan dedi de doktorum o kadar bunaldım ki kullanmadım inşallah ihtiyacı olan birine gider
nurlyy mer_ann iyiyim teşekkür ederim, siz nasılsınız? İğneler duruyor evet ama hanımefendiden haber bekliyorum, kargo konusunda henüz mütabık kalamadık eğer onaylarsa ona göndereceğim fakat olumlu olmazsa size haber vereyim
mer_ann nurlyy merhaba bana igneler cok gerekli esimin arkadasi 3gunlugune gelecek o bana ulastira bilir acaba arkadastan gecmi haber gelir?
nurlyy mer_ann hiç bilmiyorum dün yazdım bugün için haber bekliyorum eğer yazmazsa ben size dönüş sağlayım