nurlyy Hanımlar elimde 30 adet oksapar kaldı, kargo ücreti ile almak isteyen olursa ücretsiz bi şekilde vermek isterim zira benim artık ihtiyacım çok çöpe de atmak istemiyorum ihtiyacı olan lütfen yazsın