UrbanMom yamacmomss cok fazla insanla görüşmüyorsa ondandır benim bebegimde maalesef hep beni görüyor, tatile gittik ilk baslarda kimseye yaklasmadi ama sonra hep oradaki cocuklarla oynamak istedi
yamacmomss UrbanMom evet beni hep görüyor babası işe gidiyor kısıtlı görüyor yaşıtı çevremde hiç çocuk yok
UrbanMom yamacmomss arada parka filan çıkarın ben oyle yapıyorum hep bizi görmekten de belki babayı istiyor olabilirler
asell13 yamacmomss oğlumu anlattınız sanki bana bi ara seni istemiyorum seni sevmiyorum bile diyordu 2-3 yaşlarında 5 yaşından sonra tamamen anneci oldu şuan benden başka kimseye düşkünlüğü yok 7 yaşında
yamacmomss asell13 yaaa öyle dese ne yaparım acaba ben çok takılıyorum herşeye umarım geçer bu durumu
asell13 yamacmomss geçiyor merak etöeyin biz genelde hayır yapma etme dediğimiz için o yaşlarda baba daha cazip geliyor onlara babalar herşeylerine okey diyor çünkü