Merhabalar 16 aylığa yeni girmiş bir oğlum var gerçekten çok isteyerek oldu zaten tüp bebekti neyse eşimde bende gerçekten ilgili anne babayız çocuğumuzu salıp ilgilsiz hiç davranmadık ikimizde oyun oynarız gezdiririz güldürürz bilmiyorum aklınıza gelecek herşey işte…
12 aydan sonra özellikle babasına aşırı düşkün oldu dışarı çıktığımızda herşeyile eşim ilgilenir bana derki sen yorulma ben tek bakıyorum bu arada çevremde hasta olduğumda bırakıcak kimsem bile yok neysee 13. Ayda eşim eve gelir tabi koşa koşa gider adam duşa giremez yemek yiyemez oldu artık kucağıma alıp ilgisi dağıtmaya çalışırım krize girer bu arada yaz girdiğinden beri eşim alır kapının önüne indirir markete götürüp getirir tabi klasik akşamları beraberde çıkıyoruz parka ormana gidiyoruz bilmiyorum ama artık şu son zamanlarda beni yok sayıyor görmüyor dışarda asla gelmiyor bana babasını görmesin krize giriyor ben gerçekten nerde hata yaptım bilmiyorum eşimde gerçekten üzgün artık kimseye gitmiyor eşim dışında ama bu arada eşim yokken gayet iyiyiz oynarız güleriz kucağıma gelir her yerde yanımda gerçekten çok üzgünüm kendimi çok kötü hissediyorum bilmiyorum benim gibi olanlar ne yaptı acaba