findiginannesi_ Crazy-mom Bendekiler hiç geçmedi malesef patlatmazsanız uyuyamazsınız çok kötü ağrıyor çünkü
findiginannesi_ Crazy-mom Bende birden fazla var balımmm patlatmasam uyuyamıyorum oturamıyorum özellikle regl zamanında çok kötü ağrıyor farklı yerlerde de çıkıyor
Havuclukek00 Crazy-mom sıkmanız lazım çok ağrılı oluyor büyükte galiba. Tabi orayı evde baticon flaan varsa sürersiniz.
Crazy-mom Havuclukek00 evet nohut büyüklüğünde kocaman birsey ilk defa böyle sivilce gördüm patlatıp dediğinizi denicem teşekkür ederim 🫶
Madamehappyyyyy Crazy-mom Sıcak su ya otururun kendi kendine patlıyor. Çalışırken farklı wc kullandığım da 1-2 kez olmuştu.