Crazy-mom 2 gündür popomda sivilce var ama öyle böyle değil bir tane kocaman iltihaplı meme ucu gibi şişkin bir sivilce üstüne oturunca ağrıyor ve ilk defa böyle bir şey yaşıyorum sizce basit bir şey mi geçer mi kendiliğinden bilgisi olan varsa yazabilirmi?
kirikkalp Crazy-mom ayy bu bende de çok oluyor ya acayip can atıyor sanki iğne batıyormuş gibi oluyor 😂😂
usenmedimyaptimbirvelet Crazy-mom hayatım bilimsel bir açıklama yazmıcam ama nazara gelmiş olabilirsin. Popoda çıkan sivilce veya çıban tarzı şeyi nazara bağlıyorum🙃😀
Crazy-mom usenmedimyaptimbirvelet 😄😄kocamda nazara geldin diyor doğru mu acaba etrafımda kıskanç fesat çok aşkom
kirikkalp Crazy-mom işte bunu tüm gücünüzle sıkmanız lazım ama çok acıyor ya sıkarken Bir gün kuaföre gittim ağdaya tabi kadın da tanıdıktı neyse mahrum yere geldi bir baktım kadın pat diye sıktı 😂😂😂😂içinden intihap aktı baya büyüktü
findiginannesi_ Crazy-mom Bendekiler hiç geçmedi malesef patlatmazsanız uyuyamazsınız çok kötü ağrıyor çünkü
germophepe Crazy-mom yakın zamanda hastalandıysanız iltihabı atmıştır dışarı yada başka bişey ısırmıştr 😂😂
Havuclukek00 Crazy-mom sıkmanız lazım çok ağrılı oluyor büyükte galiba. Tabi orayı evde baticon flaan varsa sürersiniz.