Ebruko Myagz aa evet duymuştum bunu. Peki biz her ay rutin doktor kontrolüne gittik, 6. Aydan sonra 2 ayda bir gidilebilir diye duymuştum. Her ay gitmeye devam etmeli miyiz ?
Alp35 Menenjıt ve rota ozel aşılar dimi baska özel aşı varmı kıxlar ? Ve menenjıt hangı aylarda yapılmaya baslanıyor
Ebruko Alp35 https://www.instagram.com/p/B1N7-F5jW7r/?utm_source=ig_web_copy_link Buradan bakabilirsiniz
ayazasaf Ebruko canım uygulamada aşı takviminde var ordanda takip edebilirsiniz. Bizde cuma günü olacaz 6. Ay aşısını gitmeden calpol vs vermenizi istediler mi ?
Ebruko ayazasaf aşıyı olduktan sonra söyledi canım . 4. Ay aşısında ateş yaptıysa hemen calpol ver yapmadiysa eğer ateşlenirse verirsin dedi