Ebruko Kızlar 6. Ay aşısına gidiyoruz sağlık ocağına. Bilgilendirir misiniz. Kaç doz yapiliyo ? bacaktan mı ? ateş yapar mı ?
Ebruibili Ebruko bizde dün yaptırdık 2 bacaktan yaptılar birde ağzına damla damlattılar çok şükür ateş huzursuzluk yapmadı bizde
Sarekuzu_19 Ebruko Evet 2 bacaktan ve ağızdan yapılıyor aşı yapılırken büyük oyuncak götürdüm ben kızımiğnenin vurulduğunu hiç görmedi ağlmadı o yüzden ve aşı huzursuzda etmedi diğer aşılar gibi
Deletedmom73 Ebruko ewt biz 5.ayda 2 bacaktan olduk 1 agızdan. Zaten diğer asının 2. Dozu dedi 6. Aydakine sasırdım suan 😱
Alparslan2019 Ebruko [url=https://hizliresim.com/vaOnPp][img]https://i.hizliresim.com/vaOnPp.png[/img][/url]
Ebruko Alparslan2019 aa güzel.bi tablo olmuş görmemiştim bunu. 6dan sonra 12de gösteriyo tekrar ama 9. Ayda çağırdı bizi hemşire
ayazasaf Ebruko canım uygulamada aşı takviminde var ordanda takip edebilirsiniz. Bizde cuma günü olacaz 6. Ay aşısını gitmeden calpol vs vermenizi istediler mi ?