esradnz evet pahalı ama uyguna bulabiliyorsunuz. İnternetten alıcaksanız sadece trendyola bakmayın, orası inanılmaz pahalı. Dakika dakika fiyat yükseltip düşürüyorlar 🤦🏻♀️ Ben 4 ay önce aldım, hergün yıkıyorum bebeğimi ve çoğu zaman 2 kere şampuanlıyorum kafasını. Ona rağmen bitmedi 4/1 duruyor :)