Bebeğim 2 aylık olacak ayın 2′nde, ilk ay 800 grama yakın aldı, 2 kızımda süt sıkıntısı çekmedim ama bu yavrumda sürekli damla vs kullanıyorum. Yemeklerinizi sütü arttıran yemeklerinden yapıyorum. Göğüslerim bomboş, çocuğun ağzına memeyi verirken bazen gün içinde zorlanıyorum, bu nedenle 2 gündür sağım yaptım bir göğüsten, 110 CC civarınde süt çıkıyor,.benim asıl merak ettiğim bebeğim sütü çekebiliyor mu? Bu kaz gram aldı merak ediyorum