Arkadaslar birbirimizden bilgi alalım. Bebegınızı neyle besliyorsunuz. Bir de mesela sagım yaparsanız kac cc sut alıyorsunuz merak ediyorum. Ben once emziriyorum sonra mama veriyorum. Sagımda 1 saat sagsam 90 cıkıyor en fazla genelde 60 ama 30 bile cıktıgı oluyor ıkı gogus. Sizler nasıl yapıyorsunuz merak ettim. Mamayı bırakmak istiyorum ama bu sutle zor gibi…