songull1 smnbr islak mendil kullanmayın , hava sıcak ilik suyla temizleyin . Travazol sürün sonra bi 5 dk falan bezi açık kalsın belki bezden olabilir mi?
smnbr songull1 Aynen pamukla temizliyorum Normalde hep yıkardım ama çok kaka yapınca üşengeçliğime gelip silmeye başladım Belki de ondan tahriş oldu Teşekkür ederim öneri için