Özür diliyorum böyle bir başlık açtığım için ama normal başlık açınca kimse cevap vermiyor, kaynana postlarından bizim meseleye sıra gelmiyor
Bebeğim ek gıda döneminde ve çok kaka yapıyor
2 3 saate bir kakalı bez temizliyorum
Temizlemekten mi, pamuğu çok mu kuvvetli uyguluyorum bilmiyorum ama poposu artık kıpkırmızı oldu bugün üzüldüm
Sabah uyandığında altını açıyorum kaka oluyo genelde
O çok beklediği için mi oluyor bilmiyorum
Bu kadar kaka normal mi onu da bilmiyorum
Popoyu kırmızı gördükçe üzülüyorum:(