Minikkuzum1011 Goktugs_Mother konuşuyorum her emdiğinde. Çok sağol destek olduğun için. Çok zormuş kesmek çok ta üzücü
Goktugs_Mother Minikkuzum1011 rica ederim canım. Evet anne için özellikle daha üzücü oluyor sanki ama hiç sütü gelmeyen anneler var çok şükür bizim evlatlarımız anne sütü aldı öyle düşün ☺