Kızlar çok üzülüyorum ama artık vakti geldi 22 aylık oldu ve memeyi emzik gibi kullanmaya başladı ben oturduğum sürece emiyor ve ben çok yoruldum. Sizler nasıl kestiniz memeyi? Oğlum aşırı düşkün memeye bir şey olunca çok ağlıyor mesela kahve çay üstüme dökülünce vs meme uf diye çok ağlıyor. Kademeli kesmede olmuyor tiksindirmem lazım sanırım başka çare kalmadı.